REZERVIRAJTE BESPLATAN PREGLED VIDA

Ghetaldus Dalmacija
ghetaldus-733x719-1.png

Ghetaldus Dalmacija 2022 ©
Sva prava pridržana

ZEISS SmartLife: novi portfelj naočalnih leća za povezan i dinamičan životni stil

Danas provodimo puno vremena u pokretu: nosimo sa sobom pametne telefone, brzo i često prebacujemo fokus između ekrana i okoline. Ukratko, naš povezani i dinamični životni stil mijenja naše vizualne navike.

ZEISS je razvio potpuno novi portfelj naočalnih leća za sve dobne skupine koji uzima u obzir nove izazove vida.
U kombinaciji sa godinama nositelja, potrebama vida i najnovije optičke tehnologije, ZEISS SmartLife leće pružaju iznimnu udobnost gledanja u povezanom i dinamičnom svijetu – svaki dan i za svaku dobnu skupinu.

Uvijek u pokretu, uvijek online

Danas, ljudi svih godina vode digitalni, uvijek povezani život. Najbrže rastuća skupina korisnika pametnih telefona je ona iznad 55 godina. 70% ljudi danas koristi više od jednog pametnog uređaja. Internet je posvuda: gdje god da se nalaze, internet povezuje ljude sa klimama, perilicama, nadzornim kamerama i još mnogim uređajima. U isto vrijeme naša veza sa fizičkim svijetom i prirodnim okruženjem ne jenjava. Zbog toga, moderne naočalne leće moraju biti kompatibilne sa našim povezanim i dinamičnim životnim stilom koji se konstantno prebacuje između online i offline svijeta. ZEISS SmartLife leće su odgovor na to.

Redefinicija vizualnog ponašanja

Mi konstantno prebacujemo fokus između analognog i digitalnog. Naš moderan životni stil zahtjeva da se više stvari odvija u isto vrijeme što znači da smo uvijek u pokretu. Koliko je nas prešlo ulicu sa pametnim telefonom u ruci? Čak i kad smo u dubokom razgovoru, volimo zadržati vezu sa digitalnim svijetom. Naše oči tako, ne samo da se prebacuju između ta dva svijeta, nego i prelaze preko raznih udaljenosti i smjerova cijelo vrijeme. To ne znači samo više koncentracije, nego i više napora za naše oči. Važno je za korisnike da dobiju potporu vidu u obliku naočalnih leća.

Studija koju je proveo ZEISS Vision Science Lab u Tübingenu u Njemačkoj je pokazala da korištenje pametnog telefona dovodi do puno više spuštanja pogleda nego prije, a bez spuštanja glave. To znači da gledamo kroz donji dio leća puno više nego prije (usporedivši sa situacijama bez pametnog telefona). Sada koristimo puno veću površinu leće nego prije. Ova nova dinamična tendencija gledanja, spojena sa činjenicom da se naše oči konstantno prebacuju sa različitih udaljenosti, uzeta je u obzir u dizajnu novih ZEISS SmartLife leća.

Vaše godine su bitne za prilagođene leće

Iako ima sličnosti u životnom stilu i vidnim potrebama kod ljudi različitih godina, znamo da postoje neke ključne razlike koje se mijenjaju kroz godine. To uključuje činjenicu da naša zjenica postaje sve manja kako starimo. Rezultat toga je da manje svijetla dolazi do naše mrežnice. Također, očna leća gubi elastičnost pa sve teže fokusiramo bliske predmete. Izazovi kojim opterećujemo oči se neprestano mijenjaju i idu od jednostavne potrebe za bistrim vidom do pomoći pri gledanju bliskih predmeta.

Uz individualnu korekciju, tri su faktora u kreiranju prilagođenih leća: godine nositelja, životni stil i vidne navike. ZEISS SmartLife leće se mogu mijenjati kako se mijenja i korekcija. Prelazak sa jednojakosnih na digitalne leće je vrlo lagan. Prelazak na progresivne ZEISS SmartLife leće je dodatno olakšan zbog smanjenja zamućenja u perifernim zonama koja nam postaju sve bitnija i bitnija.

ZEISS SmartLife leće brišu granice između jednojakosnih, digitalnih i progresivnih leća kao proizvod za sadašnjost i budućnost.